Inloggen

Veelgestelde vragen

Hoe zit het met mijn privacy?

We respecteren je privacy. Je gegevens, zoals je naam en e-mailadres, worden uitsluitend gebruikt om je persoonlijk uit te kunnen nodigen voor een onderzoek. Je gegevens geven we niet door aan derden en gebruiken we ook niet voor verkoopdoeleinden. De antwoorden die je geeft tijdens het onderzoek blijven altijd anoniem. Neem een kijkje in het privacy statement.

Kan iedereen lid worden van het RET Klantenpanel?

Iemand die nooit reist met RET is uitgesloten van deelname. Verder mag iedereen zich aanmelden.

Ik heb me ingeschreven. Hoe gaat het nu verder?

Direct nadat je jezelf hebt ingeschreven, ontvang je een bevestigingsmail met een link naar je eigen profielpagina. Hier kun je inloggen met je e-mailadres en het wachtwoord dat je zelf hebt bedacht.

Heb ik speciale software nodig om mee te doen?

Nee, je heeft geen speciale software voor je computer, tablet of mobiele telefoon nodig. Het enige wat je nodig hebt, is toegang tot het internet en een eigen e-mailadres. Zo kunnen we je per e-mail uitnodigen voor de onderzoeken.

Wat is Crowdtech? 

Crowdtech ontwikkelt en levert technologie voor marktonderzoek. Het Crowdtech Research Platform is een all-in-one oplossing voor zowel kwalitatief als kwantitatief online onderzoek. Meer dan 300 organisaties maken gebruik van de technologie van Crowdtech.

Hoe weet ik dat er een onderzoek is waaraan ik kan meedoen?

Je krijgt per e-mail een uitnodiging om mee te doen aan het onderzoek. In deze e-mail staat een link naar het onderzoek. Zo krijg je toegang tot de vragenlijst.

Moet ik een onderzoek meteen invullen?

Nee, je kunt de vragenlijst invullen op een tijdstip dat je het beste schikt. Let wel op de periode dat het onderzoek ingevuld kan worden. Dit is voor elk onderzoek anders. Meestal heb je zo’n twee weken de tijd.

Hoe lang duurt het invullen van een vragenlijst?

De lengte van de vragenlijst verschilt per onderzoek. We proberen de vragenlijst altijd zo kort mogelijk te houden. We streven ernaar om de vragenlijsten maximaal 5 tot 10 minuten te laten duren.

Hoe vaak ontvang ik een vragenlijst?

Je ontvangt een tot enkele keren per maand een uitnodiging voor een onderzoek. Hoe vaak we je uitnodigen hangt onder andere af van je profiel. We nodigen je alleen uit voor onderzoeken die op je profiel zijn afgestemd.

Ben ik verplicht om aan alle onderzoeken deel te nemen?

Nee, deelname is niet verplicht. Als je een keer geen tijd of geen zin heeft om de vragenlijst in te vullen, hoef je niet mee te doen. Je hoeft dan niets te doen.

Wat gebeurt er met de onderzoeksresultaten?

De resultaten van het onderzoek zullen worden gebruikt om onze informatie en diensten beter te laten aansluiten op de mening en wensen van de klant.

De vragenlijst werkt niet, wat moet ik doen?

Als de link naar de vragenlijst niet werkt: kopieer de link vanuit de uitnodigingsmail naar de adresbalk van je internetbrowser. Lukt dat niet, neem dan contact met ons op.

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?

Via de inlogpagina kun je jouw wachtwoord veranderen. Als je op 'Wachtwoord vergeten' klikt en je e-mailadres invult, krijg je binnen enkele minuten een activatieklink toegestuurd. 

Ik heb een nieuw e-mailadres, wat moet ik doen?

Je kunt je oude e-mailadres gebruiken om op je profielpagina te komen. Daar kun je je nieuwe e-mail invoeren.

Ik wil me uitschrijven uit het RET Klantenpanel, wat moet ik doen?

Je kunt jezelf altijd uitschrijven na het inloggen. Na uitschrijving ontvang je geen uitnodigingen voor onderzoeken meer van ons.

Ik heb een andere vraag over het RET Klantenpanel. Wat moet ik doen?

Heb je een vraag, tip of opmerking over het RET Klantenpanel, klik dan hier.